Звіт директора за 2024-2025 н.р.

3

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ЦЕНТР

ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ»
ПІДСУМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА 2024-2025н.р. ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ
РОЗВИТКУ

Упродовж 2024-2025н.р. колектив закладу працював в умовах повномасштабної війни, яку розгорнула 24 лютого2022р. проти України російська федерація. І це не просто кривава війна, це геноцид нашого народу, екоцид, знищення інфраструктури, житла, навчальних закладів, цілих міст і сіл, грабунок наших матеріальних і культурних цінностей, депортація дорослих і дітей. За офіційними даними в Україні повністю або частково зруйновані понад 3800 навчальних заклади. Понад 3роки тривають запеклі бої, а уся територія України щоденно обстрілюється російськими крилатими ракетами і безпілотниками. Ціною сотень тисяч життів відстоюємо нашу свободу і незалежність. . Впевнена, що у цій залі немає жодного, хто б не втратив у цій війні знайомого, друга, близьку чи рідну людину. Пропоную вшанувати пам`ять загиблих хвилиною мовчання.

Нехай ця хвилина буде свідченням нашої єдності, нашої вдячності і нашої віри у те, що Україна обов’язково переможе. Ми пам’ятаємо кожного, хто загинув у цій боротьбі з окупантом і обіцяємо не забувати їхній подвиг.

Вічна слава Героям!

ДНЗ «Вінницький центр професійно-технічної освіти технологій та дизайну» є державним навчальним закладом третього атестаційного рівня, який здійснює первинну професійну підготовку випускників шкіл та професійно-технічне навчання незайнятого населення, перепідготовку дорослих за індивідуальними планами, у тому числі осіб з особливими освітніми потребами, з метою забезпечення потреб регіонального ринку праці у конкурентоспроможних кваліфікованих робітниках з 5 інтегрованих та 6 монопрофесій. За роки існування закладу путівку в життя отримали більш ніж 21 тис. кваліфікованих робітників для сфери послуг та промислових підприємств: кравців, закрійників, кушнірів, модисток головних уборів, вишивальниць, швачок, перукарів, візажистів, манікюрників, взуттьовиків, фотографів, годинникарів, в’язальниць, радіотелемайстрів, флористів, оформлювачів вітрин, приміщень та будівель.

У 2024 році з метою визначення пріоритетних напрямків діяльності була розроблена програма розвитку закладу на середньострокову перспективу.

Стратегічною метою ДНЗ “Вінницький центр ПТО технологій та дизайну” визначено забезпечення права на здобуття громадянами України професій відповідно до їх покликання, інтересів, здібностей з метою задоволення потреб економіки України у кваліфікованих робітниках.

Місія – забезпечення ринку праці України конкурентоспроможними кваліфікованими робітниками.

Візія – це сучасний заклад професійної освіти нового типу з кращим вітчизняним і європейським досвідом надання освітніх послуг.

Одним із основних напрямків діяльності колективу відповідно до програми розвитку є підвищення якості надання освітніх послуг.

Забезпечення реалізації цього напрямку передбачає:

  • моніторинг рівня якості оволодіння освітніми компетентностями;
  • підвищення кваліфікації педагогічних працівників, посилення кадрового потенціалу закладу;
  • вивчення та упровадження перспективного педагогічного досвіду, розширення арсеналу інструментів дистанційного і змішаного навчання;
  • розробку та впровадження актуальних освітніх програм та навчальних планів;
  • забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу (приведення матеріального і комплексно-методичного забезпечення кабінетів і навчально-виробничих майстерень у відповідність до змісту державних стандартів освіти та умов сучасного виробництва);
  • удосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах змішаного і дистанційного навчання.

Якість надання освітніх послуг безпосередньо залежить від людського фактору– учасників освітнього процесу.

Освітні послуги у 2024-2025 н.р. отримували станом на 01.01.2025 року 519 здобувачів освіти, з яких 398 навчалися на основі загальної базової середньої освіти і 121 – на основі повної середньої освіти, з них на І курс було зараховано 200 осіб.

Середньорічний контингент складає 524 особи.

Контингент за професіями складав: кравців, закрійників – 132, перукар, візажист – 196,перукар, манікюрник – 36, фотограф – 79, флорист, оформлювач - 76 осіб. Середня наповнюваність в групах складала 24 учні. У цьому навчальному році випущено достроково 12 осіб та відраховано -35.

Випуск у травні-червні-164 осіб.

Перехідний контингент на 2024-2025н.р. – 329 здобувачів освіти.

План регіонального замовлення на 2025рік - 200 осіб. Станом на 12.06.24 у приймальну комісію подано 38 заяв.

Працевлаштування випускників у 2024р. склало більш ніж 71%.

Якість освіти залежить від готовності учнів засвоювати нові знання. Моніторинг якості знань учнів за результатами свідоцтв про здобуття базової середньої освіти показав середній бал 6,98, відсоток учнів з високим і достатнім рівнем знань-57,14%. Діагностичні контрольні роботи проведені у вересні показали середній бал– 4,37, відсоток учнів з високим і достатнім рівнем знань -14,27%, початковий рівень - 37,28%. Тобто ці результати говорять про недостатню готовність учнів засвоювати нові знання і нескінченний лан для роботи наших педагогів.

ДКР з предметів загальноосвітньої підготовки за І семестр 2024-2025 н.р. показали наступні результати: середній бал- 6,25, відсоток учнів з високим і достатнім рівнем знань – 47,87%, початковий рівень - 6,72%. Атестація за І семестр: середній бал - 6,96, відсоток учнів з високим і достатнім рівнем знань ––60,96; початковий рівень - 6,93%.

ККР з предметів професійної підготовки: середній бал- 8,04, відсоток учнів з високим і достатнім рівнем знань ––80,36%, початковий рівень - 0,28%. Атестація за І семестр: середній бал - 7,97, відсоток учнів з високим і достатнім рівнем знань – 79,71; початковий рівень - 0 %.

Результати перевірних робіт за І семестр:

з професій перукарського профілю: середній бал – 8,4, відсоток учнів з високим і достатнім рівнем знань – 91,3%,

серед груп флористів: середній бал – 8,7, відсоток учнів з високим і достатнім рівнем знань – 93%,

серед груп кравців: середній бал – 8,3, відсоток учнів з високим і достатнім рівнем знань – 91%,

серед груп фотографів: середній бал – 9,0, відсоток учнів з високим і достатнім рівнем знань –95%, Е

Педагогічний колектив центру – це потужний колектив однодумців, який об’єднує творчих, мотивованих та здатних мотивувати здобувачів освіти на якісні результати навчання, готових до самовдосконалення, інновацій у методах і засобах надання інформації, досвідчених фахівців. Педагоги центру володіють інтерактивними технологіями, технологіями розвитку критичного мислення, STEM-технологіями, організовують роботу над проєктами, застосовують методики діагностики і розвитку творчих здібностей, а в умовах війни – інформаційні засоби дистанційного навчання, своїм перспективним досвідом діляться через публікації у засобах масової інформації, у фахових виданнях та участь у Всеукраїнських освітянських виставках, методичних семінарах і вебінарах, беруть участь і перемагають у професійних конкурсах.

Станом на 01.06.24р. у закладі працював 71 педагогічний працівник, усі мають вищу та професійну освіту, з них 31- ведуть теоретичну( на повну ставку і за сумісництвом) і 24 практичну підготовку.

Серед 31 викладача – 23 мають вищу кваліфікаційну категорію, що складає 74,19%, з них – 5 мають педагогічне звання «старший викладач», 14– «викладач-методист».

Серед викладачів загальноосвітньої підготовки – 2 кандидати педагогічних наук, 1 здобувач наукового ступеню.

Серед 24 майстрів виробничого навчання педагогічне звання «майстер виробничого навчання І категорії» мають 14 осіб (58,33%), 3 особи - звання «майстер виробничого навчання ІІ категорії»(12,5%).

Однією із основних умов підвищення якості надання освітніх послуг є систематичне підвищення кваліфікації педагогічних працівників за різними формами, інструментами і програмами. Це дає можливість відповідно до оновлення змісту освіти обирати ефективні освітні технології, методи і прийоми навчання, удосконалювати комплексне методичне забезпечення предметів і виробничого навчання. У цьому навчальному році підвищили кваліфікацію шляхом проходження психолого-педагогічних курсів 9 педагогів, шляхом участі в он-лайн вебінарах, тестах, майстер-класах – 54 педагоги, тести з цифрограму з високим результатом пройшли 36 осіб. Упродовж звітного періоду зусилля педагогів були направлені на приведення матеріального і комплексно-методичного забезпечення кабінетів і навчально-виробничих майстерень у відповідність до змісту державних стандартів освіти та умов сучасного виробництва. Поступово заклад переходе до підготовки кваліфікованих робітників за новими стандартами. У цьому навчальному році ми упровадили нові стандарти за професіями «флорист» і «візажист». В наступному –упроваджуємо стандарт з професії «манікюрник».

Особливістю нових стандартів є компетентнісний підхід, що передбачає формування і розвиток у здобувачів освіти загальних, ключових і професійних компетентностей. Заклад освіти самостійно розробляє освітню програму підготовки виходячи із загальної кількості годин.

Особливості удосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах змішаного і дистанційного навчання обумовлюються багатьма чинниками: це і вибір освітньої платформи, інструментів, що забезпечують синхронну взаємодію суб’єктів освітнього процесу, і розробка он-лайн тестів, і навчання педагогів. Усі педагоги пройшли навчання щодо використання гугл-інструментів для проведення дистанційного навчання.

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА

Профорієтаційна робота колективом закладу проводиться у багатьох напрямках:

- ведення веб-сторінок «Вступнику» та «Професії» на сайті центру, де розміщуються правила прийому, графік роботи приймальної комісії, контакти, оголошення, інформація про професії;

–прийняття заяв в електронній формі через електронний кабінет вступника;

- надання консультацій щодо вступу через соціальні мережі, електронну пошту, телефоном;

- розміщення рекламної інформації в ЗМІ, соціальних мережах;

- проведення днів відкритих дверей;

- відвідування загальноосвітніх шкіл;

- проведення виставок фоторобіт учнів у громадських закладах міста;

- проведення майстер-класів для учнів шкіл і дітей з груп внутрішньо переміщених осіб, участь у шкільних ярмарках;

-проведення zoom-конференцій для випускників шкіл;

- проведення відео екскурсій по закладу;

- розміщення відеороликів у соціальних мережах.

Шляхами реалізації пріоритетного програмного напрямку були обрані:

  • створення позитивного іміджу освітнього закладу;
  • постійний моніторинг регіонального ринку праці;
  • комунікаційна та рекламна кампанія;
  • консультативна робота центру розвитку кар’єри;
  • створення здобувачами освіти груп у соцмережах з метою проведення профорієнтаційної агітації серед однолітків.

Створенню позитивного іміджу центру сприяли публікації і ролики, які регулярно запускалися в соціальних мережах про успіхи наших учнів і випускників, про заходи, які проводилися у закладі, широке висвітлення успіхів здобувачів освіти на різнорівневих конкурсах і змаганнях.

У закладі організована творча група педагогів щодо формування позитивного іміджу центру, яка займається створенням інформаційних продуктів та розміщенням їх у ЗМІ та соціальних мережах.

Про позитивний імідж закладу освіти свідчить факт наявності сімейних династій, тобто батьки, які навчались у закладі, приводять на навчання своїх дітей, бабусі - онуків.

Релокаційні процеси у зв`язку з тимчасовою окупацією територій сприяли збільшенню кількості робочих місць у нашому регіоні. Наприклад, збільшилась кількість швейних підприємств, які потребують кваліфікованих кадрів. Тому вивчення ринку праці для подальшого укладення трьохсторонніх договорів на підготовку кадрів має велике значення. Таким чином, була поповнена база підприємств, на яких учні проходять практику і працевлаштовуються.

Комунікаційна та рекламна кампанія проводяться системно і цілеспрямовано. На днях відкритих дверей заклад відвідали більше 400 випускників шкіл м. Вінниці і регіону. На офіційному сайті закладу оформлена веб-сторінка, яка знайомить з професіями, за якими проводиться підготовка, і зворотній зв'язок через сайт і електронну пошту.

З метою формування кар’єрної компетентності здобувачів освіти в закладі створено Центр розвитку кар`єри.

Педагогічні працівники закладу проводять консультування здобувачів освіти, розміщують інформаційні матеріали на веб-сторінці сайту закладу, навчають здобувачів освіти написанню резюме і створенню портфоліо.

У рамках діяльності Центру проведено зустрічі з успішними випускниками центру У рамках діяльності Центру проведено зустрічі з успішними випускниками центру: Катериною Маковій, Ліною Войтовою, Марією Мастеровою, Олегом Захарчуком, Надією Шепелюк, Анною Олійник, Каріною Харковенко, Петром Бабієм, Юрієм Бозовим, Дмитром Поліщуком.

У соціальних мережах розміщені рекламні ролики з випускниками різних років – майстрами перукарської справи: Анною Олійник, Олександром Нолем, Мариною Бондар.

МОДЕРНІЗАЦІЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ І ОБЛАДНАННЯ

Матеріально-технічна база Центру відповідає вимогам щодо організації освітнього процесу підготовки кваліфікованих робітників.

Освітній процес здійснюється у 17 навчальних кабінетах і лабораторіях та 19 навчально-виробничих майстернях.

За підзвітний період зроблені ремонти у 4 навчально-виробничих майстернях і 1 навчальному кабінеті з заміною покриття підлоги та вікон, придбане електрообладнання для манікюрників і кравців, оновлені інтер’єри загальних приміщень, створені умови для осіб з обмеженими фізичними можливостями, проведено дезінфекцію приміщень; підготовлено теплові вузли до експлуатації в осінньо-зимовий період; проведені малярні роботи, ремонт покрівлі, ремонт стін, сходів, електромонтажні і сантехнічні роботи, підготовлені укриття у навчальному корпусі і гуртожитку.

Програмою розвитку закладу було передбачене створення навчально-практичного центру для підготовки кравців, закрійників. На жаль, заплановане відкриття НПЦ з підготовки кравців, закрійників (закупівля і встановлення нового обладнання) не реалізоване, хоча всі умови конкурсу були витримані. Самостійно закладом виконаний ремонт приміщення швейної майстерні № 101.Але кошти для закупівлі обладнання МОН не виділені.

Продовжувалась робота з ремонту і оформлення навчально-виробничих приміщень для підготовки фотографів: здійснені заміна покриття підлоги, вікон, малярні роботи, ремонт системи водовідведення, облаштована робоча зона, закуплені меблі для учнів.

Поступово проводиться робота щодо заміни вікон на металопластикові конструкції і облаштування стін між ними у всіх навчально-виробничих майстернях.

У гуртожитоку проведений ряд ремонтних робіт, спрямованих на поліпшення умов проживання його мешканців.

ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Загалом на балансі центру – 54 комп`ютери, є телевізори, проектори, проте це обладнання потребує постійного оновлення. Щорічно педагоги центру беруть участь у обласних конкурсах проектів на отримання грантів для розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Проте, за останні роки жоден з проєктів не знайшов підтримки.

У закладі реалізуються заходи, спрямовані на цифровізацію освітнього процесу. З цією метою в освітньому процесі застосовуються інформаційно-комунікаційні технології, особливо при змішаній та дистанційній формах навчання. Для ефективної організації навчання здобувачів освіти в умовах обмеження освітнього процесу педагогічні працівники освітнього закладу використовують різні інструменти дистанційного навчання і способи взаємодії з учнями: електронну пошту, Viber, блоги, веб-сервіси (додатки Google, середовище Classroom) тощо, Всеукраїнські освітні платформи, електронні, інтерактивні, мультимедійні, підручники, посібники (колективна їх розробка засобами Learning Apps; електронні версії підручників, які є в електронній бібліотеці на сайті центру, гіпермаркети знань (сторінки Вікіпедії); студії он-лайн освіти (Educational Era), відео конференції, авторські навчальні відео тощо. В умовах дистанційного навчання проведення уроків теоретичного й виробничого навчання відбувається в синхронному та асинхронному режимах з використанням додатків Zoom, Google Meet.

Педагоги широко застосовують власні блоги та електронні навчально-методичні комплекси, створюються електронні матеріали для проведення поточного та тематичного контролю знань; проводиться консультування учнів та батьків щодо особливостей навчання в режимі онлайн.

У 2024 році в обласному конкурсі «Електронне портфоліо як інструмент педагогічного маркетингу сучасного педагога» серед педагогічних працівників закладів професійної(професійно-технічної) освіти Вінницької області персональний блог викладача історії Рогозовської-Косунець А.В. отримав 2 місце.

Систематично і послідовно здійснюється підвищення рівня цифрової компетентності педагогічних працівників. Усі педагоги пройшли курс навчання «Цифрові інструменти Google для освіти» і отримали сертифікати та тестування на національній онлайн-платформі «Дія. Цифрова освіта».

На засіданнях методичних комісій розглядались питання особливостей оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного навчання. Окрім того, педагогічні працівники закладу активно залучалися до вебінарів, семінарів, тренінгів, майстер-класів тощо, більша частина з яких, у зв`язку з військовим станом проводилася в режимі онлайн. За період 2024-2025 навчального року педагогічні працівники центру отримали близько 200 сертифікатів з підвищення кваліфікації й успішного завершення професійних та тематичних курсів.

Створено простір інформаційної взаємодії викладачів та здобувачів освіти через: соціальні мережі, офіційний веб-сайт та електронну пошту.

В змішаному (дистанційному та офлайн) форматі проводяться предметні тижні та тижні професій, позаурочна діяльність.

УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ І ПОТРЕБ РИНКУ ПРАЦІ

Професійно-практична підготовка у закладі здійснюється на випуску корисної продукції та наданні послуг населенню згідно з переліками робіт, розробленим і узгодженим методичними комісіями центру відповідно до вимог кваліфікаційних характеристик.

Динамічно зростають контакти Центру з соціальними партнерами - організаціями, підприємствами-роботодавцями.

Завдяки соціальному партнерству з базовими підприємствами вирішуються питання проходження виробничої практики на оплачуваних робочих місцях та працевлаштування.

Педагогічні працівники проходять стажування на кращих підприємствах.

Виробнича практика здобувачів освіти організовується на сучасному обладнанні, застосовуються елементи дуальної освіти.

Відкритими залишаються питання ліцензування нових професій і впровадження неформальної та інформальної освіти – навчання за окремими модулями, короткострових курсів перепідготовки робітників для потреб економіки.

У 2024р. прибуток від господарської і виробничої діяльності склав 976,78тис. грн., з них від виробничої діяльності 483,92 тис. грн (415,3– від виробничої практики і 68,62 – в навчально-виробничих майстернях).

МЕТОДИЧНА РОБОТА

Методична робота закладу спрямована на розвиток та професійне удосконалення педагогічних працівників, їх ознайомлення з елементами перспективного досвіду колег, обмін ефективними педагогічними знахідками, вдало дібраними формами і методами роботи, науково-дослідницьку роботу.

Методична робота педагогів була зосереджена на творчому педагогічному пошуку в процесі реалізації науково-методичної проблеми: «Компетентнісний підхід до навчання та виховання, як важлива умова самовизначення та самореалізації особистості здобувачів освіти».

Активізувалась участь педагогів і покращилась її результативність у міжнародних освітянських виставках. За підсумками конкурсів на ХІІ –ХVІ Міжнародних освітянських виставках науково-дослідницькі роботи наших педагогів отримали 1 золоту, 4 срібних і 1 бронзову медалі. У 2022 та 2024 роках заклад удостоєний почесних звань «Лідер інновацій в освіті».

У цьому навчальному році, як і в минулому, досвід роботи наших педагогів з застосування в освітньому процесі методу проєктів вивчався на міжнародному рівні. Викладачі Чорноус Л.Л. і Юкальчук Л.П. взяли участь у Міжнародних науково-практичних он-лайн конференціях у м. Чікаго.

На VIII міжнародній науково-практичній конференції «SCIENTIFIC RESERCH: MODERN CHALLENGES AND FUTURE PROSPECTS» 17-19.03.2025р. Мюнхен, Німеччина була представлена робота Д.В. Петрова «Застосування інноваційних технологій під час викладання спеціальних дисциплін».

ВИХОВНА РОБОТА

Головною метою виховної роботи в Центрі є: формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з активною громадянською позицією, готової до конкретного вибору свого місця в житті.

Основні складові виховної роботи спрямовані на досягнення цієї мети.

Виховна робота була підпорядкована таким видам діяльності як дослідницько-пізнавальна та творчо-пошукова, спортивно-оздоровча, трудова та військово-патріотичне і правове виховання.

Важливою ланкою роботи є забезпечення соціального і психологічного комфорту учнів (соціально-психологічний та психолого-педагогічний супровід учасників освітнього процесу, підвищення обізнаності всіх учасників освітнього процесу з негативними соціальними явищами і механізмами їх уникнення чи протидії тощо).

Проводилася робота над залученням учнів до занять в гуртках художньої самодіяльності, спортивних секціях. На жаль, у цьому році учні займались у гуртках очно дуже мало у зв’язку з обмежувальними заходами. В позаурочний час у Центрі працювали: 7 гуртків художньої самодіяльності, 23 гуртки технічної творчості і 25 предметних гуртків, 8 гуртків за інтересами, 5 спортивних секцій, театр мод, та інші. Результатом творчої співпраці педагогів та учнів є їх численні перемоги на різноманітних творчих конкурсах та спортивних змаганнях у місті, області, регіоні.

Результативність виховної роботи у 2024-2025 н. р.:

• обласний фестиваль-огляд художньої самодіяльної творчості «Подільські зорі» - Гран-прі у номінації «Вокальний спів» - Шаповалов Артур і художній керівник Юлія Донченко; 1 місце вокальний дует Шаповалов Артур і Іванчіхіна Анастасія, чотири І-их місця у номінації «Сольний спів» Товпишко Аліна і Феоктістова-Варшавська Аліна,Іванчіхіна Анастасія і Беценко Яна, художній керівник Юлія Донченко; І місце - гурток сучасного танцю «Нове покоління» у номінації «Стилізований народний танець», художній керівник Артем Мовчан, І місце- вокальний ансамбль «Світоч», художній керівник Юлія Донченко;

обласний етап Всеукраїнського літературно-мистецького фестивалю «Розстріляна молодість» - два І -их місця у номінації «Вокальний дует, художній керівник Юлія Донченко; ансамбль сучасного танцю «Нове покоління», художній керівник Артем Мовчан,

у Всеукраїнському конкурсі декоративно-ужиткового мистецтва “Знай і люби свій край” (обласний етап) дипломи І ступеня здобули Біла Єлизавета (керівник – Федорова Л.Ю.) та Новіцька Юлія (керівник – Старинець І.В.).

у виставці-конкурсі фітодизайнерської майстерності «Її величність Жінка» диплом І ступеня отримала Бурковська Світлана (керівник – Мачковська І.В.).

  • на обласному етапі виставки-конкурсу «ChilsTeenExpo» Бурковська Світлана виборола диплом ІІ ступеня (керівник – Старинець І.В.).
  • гурток «Флористика та живопис» (керівники: Федорова Л.Ю., Юкальчук Л.П.) здобув диплом ІІІ ступеня у Всеукраїнському конкурсі з писанкарства.
  • творча група «Арт Стиль» взяла участь у Всеукраїнському конкурсі колекцій моделей одягу «Калинове намисто», де команда у складі Юкальчук Л.П., Чорноус Л.Л., Мазур Т.К. здобула диплом ІІІ ступеня. Інші творчі групи отримали дипломи учасника.

• у рамках екологічної конференції «Зелений перехід» творча група учнів (керівники – Сорока Т.П., Фурман О.Д., Федорова Л.Ю., Чухно Т.М.) представила проєкт з переробки відходів швейного виробництва, отримавши сертифікати учасників.

Всеукраїнський конкурс творчості дітей та учнівськоі молод і «За нашу свободу», до дня Захисника України також приніс кілька призових місць. Троє здобувачів освіти, що відвідують гурток «Декоративна палітра», під керівництвом Юкальчук Л.П. отримали Диплом першого ступеню, дві учениці стали призерами обласного конкурсу «Дякую ЗСУ».

  • Міжнародний конкурс INTERNATIONAL ART COMPETITION "POSITIVEFEST" 24.10.2024
  • Номінація «Дизайн» Конкурсна робота «Патріотичний віночок» Прилуцька Олександра отримала «Гран-прі», керівник Федорова Л.Ю.
  • Міжнародний конкурс мистецтв «Країна мрій». Номінація «Декоративно-ужиткове мистецтво»., І премія, конкурсна робота «Креативний віночок», автор Старинець І.В.
  • І місце – у фінальних змаганнях Спортивні ігри України серед учнів закладі професійної (професійно-технічної) освіти з волейболу (дівчата) (07.10.24р., м.Чернівці, підготували: Каплінський Р.С., Петров Д.В., Сафронов Т.К., Хомрійчук В.О.)
  • І місце у обласних змаганнях Спортивні ігри України серед учнів закладі професійної (професійно-технічної) освіти з волейболу (дівчата) (04.03.25р., м.Вінниця, підготували: Каплінський Р.С., Петров Д.В., Сафронов Т.К., Хомрійчук В.О.)
  • Музею почесних громадян міста Вінниці підтверджено звання «Зразковий музей». Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.09.2024р. № 1348 «Про затвердження рішення комісії Міністерства освіти і науки України з присвоєння звання «Зразковий музей». (директор музею Петров Д.В.)
  • Фінальний етап Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!».(м.Київ, 16.11.2024 №11-05) Серед призерів Всеукраїнського, заключного, етапу Конкурсу - 9 робіт здобувачів освіти нашого закладу освіти. Переможців нагороджено дипломами відповідних ступенів Українського державного центру позашкільної освіти МОНУ, а саме:

У номінації «Портрет»

Диплом першого ступеня- робота «Погляд», автор Майстрова Ангеліна (керівник Кравченко Віктор Федорович);

Диплом другого ступеня- робота «Світлий погляд», автор Боса Єва (керівник Кубович Микита Олександрович);

У номінації «пейзаж»

Диплом першого ступеня робота «Назріває гроза», автор Гаврилюк Надія (керівник Кравченко Віктор Федорович); робота«Пробудження», автор Гончар Дар’я (керівник Кравченко Віктор Федорович);

Диплом третього ступеня робота «Надвечір’я», автор Жуковська Карина (керівник Ревган Анатолій Борисович);

У номінації «Натюрморт»

Диплом другого ступеня робота «Очікування», автор Хмарська Анастасія (керівник Кубович Микита Олександрович);

У номінації «Побутові та жанрові фото»иплом першого ступеня робота «Красуня в замку», автор Боса Єва (керівник Кубович Микита Олександрович);

У номінації «Флора і фауна» - диплом другого ступеня робота «Мур-мяу», автор Оначенко Олена (керівник Ревган Анато лій Борисович);

У номінації «Експериментальне фото»

Диплом першого ступеня робота «Левітація», автор Настенко Олександра (керівник Кравченко Віктор Федорович);

У номінації із застосуванням фотошоп

Диплом першого ступеня робота «Спогади», автор Майстрова Ангеліна (керівник Кравченко Віктор Федорович).

  • ІІ місце – у відкритому чемпіонаті м. Вінниці волейболу (дівчата) (24-25.05.25р., м. Вінниця, тренер:Каплінський Р.С.)
  • Диплом І ступеня обласного конкурсу соціально-психологічних театральних постановок «Життєва позиція» серед здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти (24.03.25р., керівники: Н.І.Зінькова, Д.В.Петров, А.Б.Ревган, М.О.Кубович)

Обласний конкурс серед спортивних журналістів, ЗМІ та спортивної фотографії у номінації «Найкращі фотографи «Діти (до 18 років)»-ІІІ місце - Вощина Анастасія (керівник Петров Дмитро Володимирович)

  • Участь у конкурсі короткометражного кіно для старшокласників «Погляд у майбутнє». Цьогорічний обласний конкурс представлений 45 роботами різних жанрів, які підготували колективи загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів та закладів позашкільної освіти. (20.12.24р., Кубович М.О.)
  • участь у чемпіонаті області з шахів (7місце), настільного тенісу (ІІ місце), міні-футболу (ІІ місце у зоні) (кер. Сафронов Т.К., Каплінський Р.С., Хомрійчук В.О., Петров Д.В.);
  • обласний патріотичний проект «Словом до єдності та Перемоги», присвячений Всеукраїнському дню бібліотек у номінації «Воїни світла: взірці мужності та відваги» 03.11.24р.- І місце Хомрійчук В.О.;
  • участь у обласному етапі Всеукраїнського фестивалю мистецтв «Військові обереги від Святого Миколая», присвяченого Дню Збройних сил України та Дню Сухопутних військ України 03.11.24р.- Хомрійчук В.О.

СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО І КОМФОРТНОГО

СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Для забезпечення захисту учасників освітнього процесу і населення під час повітряних тривог у підвальних приміщеннях навчально- адміністративного і гуртожитку облаштовані найпростіші укриття: виконані косметичні ремонти, приміщення забезпечені необхідними меблями, санітарними кімнатами, медикаментами, запасами води і їжі. Укриття перевірені відповідними службами, про що складені акти обстеження. Організоване нічне чергування педагогів у гуртожитку. Проводиться робота щодо забезпечення укриттів зв`язком і мережею інтернет.

У закладі забезпечується захист прав і свобод дітей, допомога у вирішенні проблем адаптації учнів І курсу до закладу освіти. Проводяться заходи щодо попередження від проявів булінгу. На сайті центру розміщені інструкції і алгоритми дій у разі виникнення необхідності захисту від цього явища.

У закладі проводиться системна профілактична робота щодо подолання правопорушень, злочинності серед неповнолітніх, запобігання розвитку різних форм їх асоціальної, аморальної поведінки, формування відповідальності за своє здоров'я, здоровий спосіб життя, попередження виникнення надмірної психологічної напруги в суспільстві, що переживає війну. Для цього у закладі створений і працює штаб з профілактики правопорушень, укладений договір на співпрацю з відділом ювенальної превенції м. Вінниці, щорічно складається соціальний паспорт, проводяться анкетування здобувачів освіти з метою виявлення у них шкідливих звичок та організований облік здобувачів освіти, що їх мають, проводяться різнопланові заходи, направлені на запобігання цього явища, налагоджена співпраця з ГО «Місія в Україні» щодо профілактики ризикованої поведінки та венеричних хвороб, ранньої вагітності, проводяться акції: «Стоп СНІД!» присвячена всесвітньому Дню боротьби зі СНІДом, «Скажи булінгу «Ні!», «Скажи наркотикам «Ні», «16 днів проти насилля» тощо.

У закладі забезпечуються рівні можливості для учнів різних соціальних та гендерних груп. На сайті закладу ведеться блог «Кабінет психолога/соціального педагога»

Чималі зусилля прикладаються для покрашення умов проживання учнів і ВПО у гуртожитку: проводяться ремонти за фінансування благодійними організаціями власними силами, заміна меблів, проводяться сантехнічні роботи.

ПОШУК, РОЗВИТОК І ПІДТРИМКА ОБДАРОВАНОЇ МОЛОДІ

Педагогічний колектив закладу освіти має багаторічний позитивний досвід з пошуку, розвитку і мотивування обдарованої молоді. Для діагностування творчих здібностей учнів на уроках та позаурочних заняттях застосовуються комплекси творчих вправ та завдань, різноманітні педагогічні методики, змагання, конкурси.

Конкурси професійної майстерності, предметні олімпіади серед учнів проводяться з усіх професій на кожному кваліфікаційному рівні підготовки.

Розвиток творчих здібностей учнів – актуальна проблема сучасної психолого-педагогічної науки. Зміни у суспільстві є складним і тривалим процесом, пов’язаним з пошуком нових шляхів, засобів, які б могли сприяти позитивним змінам у всіх сферах діяльності людини. Це зумовлює необхідність участі у цьому процесі кожного члена суспільства. Недостатня творча активність, відсутність стимулів розвитку обмежує будь які суспільні відносини, а особливо, відносини «майстер – клієнт», що мають місце у випадку підготовки учнів у закладі професійно-технічної освіти та їх подальшої реалізації. Це викликає необхідність формування суспільно-активної та творчої особистості, її самореалізації у навчально-виховному процесі.

Мотивування та підготовка здобувачів освіти до участі у конкурсах професійної майстерності– це один із напрямків роботи всіх педагогів центру.

Робота театру мод «Подільські фантазії», гуртків і секцій за інтересами сприяють самоствердженню здобувача освіти як творчої, успішної особистості.

Досягнення здобувачів освіти у 2024-2025 н.р. на різнорівневих конкурсах:

Творчий колектив педагогів і учнів

Міжрегіональний конкурс «Калинове намисто»

Номінація «Духовні криниці

3 місце

1.

Губерт О.М.

«ХХХIV Міжнародний чемпіонат «Імперія краси» Україна, м. Львів (12.10.24)

«Чоловіча стрижка (постер)»

Рибак Р.

І місце

2.

Горбенко В.Я.

«ХХХVІІ Міжнародний чемпіонат «Імперія краси» Україна, м. Вінниця (05.04.25)

«Чоловіча салонна стрижка на основі фейду»

Скрипник Н.

І місце

«Макіяж COLOR SMOKY EYES»

Муляр К.

ІІ місце

3.

Гижко Т.С.

ХХХVІІ Міжнародний чемпіонат «Імперія краси» Україна, м. Вінниця (05.04.25)

«Художній розпис на тіпсах»

Сирота Р.

І місце

4.

Мінаєва Л.М.

ХХХVІІ Міжнародний чемпіонат «Імперія краси» Україна, м. Вінниця (05.04.25)

«Вечірня зачіска»

Козак І.

І місце

«Чоловіча салонна стрижка»

Розбіцька О.

І місце

5.

Шлячук О.Ф.

ХХХVІІ Міжнародний чемпіонат «Імперія краси» Україна, м. Вінниця (05.04.25)

«Макіяж COLOR SMOKY EYES»

Мельник О.

І місце

«Постер. Обкладинка журнала»

Мудрак Є.

І місце

«Барберінг»

Павельчук О.

І місце

«Чоловіча стрижка +оформлення бороди»

Василишина О.

ІІ місце

«Комерційний макіяж»

Нестеренко Ж.

ІІ місце

«Макіяж NEW LOOK»

Гаврилюк А

ІІ місце

«Подіумний макіяж»

Нестеренко Ж.

ІІІ місце

6.

Гончарова Ярослава Петрівна

ІІІ етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

Домашина Олена

3 місце

7.

Рибачук Анна Володимирівна

ІІІ етап XXIV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості

Грамота

8.

Рибачук Анна Володимирівна

Арт-марафон відеороликів «Єднаймо душі словом Кобзаря» в межах відзначення Шевченківських днів

Диплом 1 ступеню.

9.

VІ МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ШЕВЧЕНКІСЬКИХ ЧИТАНЬ «СВОБОДА – 2025»

Вихід у 2 тур

10.

Рогозовська-Косунець Анастасія В'ячеславівна

Конкурс краєзнавчої експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна»

у номінації «Історична спадщина українського народу»

Бендюг Д., Змисля М., Хлівнюк О.

Диплом 3 ступеню

Рибачук А.В.

Іванчишена Ольга Володимирівна

обласний конкурс із зарубіжної літератури на кращий буктрейлер "Живі сторінки моєї книги"

Сабайдаш Дарія

Диплом І ступеню

ВОЛОНТЕРСЬКА РОБОТА

Війна внесла корективи в освітній процес, проте не змінила ставлення кожного з нас до таких загальнолюдських цінностей, як доброта, співчуття, взаємодопомога, доброзичливість, та звичайно ж – патріотизм.

У центрі створений хаб соціальної допомоги. У ньому діють блоки: швейний, перукарський, побутовий, гуманітарний.

Колектив опікується тимчасово переміщеними особами. Співпрацюємо з волонтерськими організаціями щодо забезпечення тимчасово переміщених осіб одягом, продуктами, засобами гігієни.

  • У швейних майстернях працівниками закладу виготовлено більш ніж 5000 тактичних військових аптечок. Співпрацюємо з військовим госпіталем та медичними закладами. Пораненим бійцям виготовлено і передано більш ніж 4000 одиниць нижньої білизни, балаклави, маскувальні костюми та надається перукарське обслуговування. Більшість працівників зробили перерахування коштів на придбання дронів для ЗСУ.
  • Учні і педагоги взяли участь у благодійних акціях «Магія добра від Святого Миколая» у Державний реабілітаційній установі «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Промінь» ( керівники Хомрійчук В.О, Сафронов Т.К., Каплінський Р.С., Петров Д.В.) і «Дякуємо Вам за кожен новий день» (02.10.24р., керівники Хомрійчук В.О, Сафронов Т.К., Каплінський Р.С., Петров Д.В.)

Основними цінностями нашого закладу були і залишаються: гуманізм і духовність, партнерство, демократизм і взаємоповага, прозорість і відкритість, постійний розвиток, доброчесність, удосконалення, творчість і креативність, професіоналізм і мотивація, активність і ініціатива, доступність.

Міжнародні і обласні організації та установи, з якими співпрацюємо у волонтерській сфері :

  • Департамент гуманітарної політики Вінницької облдержадміністрації
  • Вінницька міська рада
  • Департамент освіти Вінницької міської ради
  • Благодійна організація «Благодійний фонд «Подільська громада»
  • Вінницька обласна організація «Товариство червоного хреста»
  • Міжнародна організація з міграції (МОМ)
  • ВПІНО «Філія Актед»
  • Представництво гуманітарної допомоги «Medair»
  • Філія компанії “Людина в біді”
  • Благодійна місія «ІНТЕРСОС»
  • ГО «Добро врятує світ»
  • Вінницька обласна громадська організація “Агенція журналістських розслідувань”.

ЯКИМИ МИ ХОЧЕМО БАЧИТИ НАШИХ УЧНІВ У МАЙБУТНЬОМУ?

  • людьми творчими, вільними від стереотипів;
  • людьми, які прагнуть нового, та не забувають своє коріння;
  • людьми щирими, які вміють любити, дружити, будувати відносини;
  • людьми, які мають стійку життєву позицію і вміють її відстоювати;
  • людьми, які стануть гідними представниками нашої України і будуть плідно працювати для її процвітання;
  • людьми вільними і щасливими.
  • людьми, які житимуть у своїй незалежній країні.

Поділитися: