Тематичний план і програма
з предмета «Фізична культура і здоров’я»
Кількість годин – 106
№ теми | Теми | Кількість годин |
І курс | ||
1 | Вступ. | 2 |
2 | Легка атлетика. | 20 |
3 | Спортивні ігри. | 28 |
4 | Гімнастика. | 12 |
5 | Професійно-прикладна фізична підготовка.* | * |
Всього: | 56 | |
ІІ курс | ||
2 | Легка атлетика. | 14 |
3 | Спортивні ігри. | 16 |
4 | Гімнастика. | 12 |
5 | Професійно-прикладна фізична підготовка. * | * |
Всього: | 50 | |
Разом: | 106 |
Примітка: * Професійно-прикладна фізична підготовка проводиться на кожному уроці як окрема його частина.
Тематичний план та навчальна програма
з предмета «Основи правових знань»
Кількість годин – 34
№з/п |
Тема |
Кількість годин | |
всього | з них практичних робіт | ||
1. | Право – соціальна цінність, складова частина загальнолюдської культури. | 2 | |
2. | Конституційні основи України. | 6 | |
3. | Цивільне право і відносини, що ним регулюються. | 4 | |
4. | Господарство і право. | 4 | |
5. | Захист господарчих прав та інтересів. Розгляд господарчих спорів. | 2 | |
6. | Правове регулювання господарчих відносин у галузі побутового обслуговування населення. | 2 | |
7. | Праця, закон і ми. | 4 | |
8. | Адміністративний проступок і адміністративна відповідальність. | 2 | |
9. | Злочин і покарання. | 4 | |
10. | Правова охорона природи. | 2 | |
11. | Подружжя, батьки, діти – їхні права й обов`язки. | 2 | |
Всього годин: | 34 |
Навчальна програма з предмету «Інформаційні технології»
Професія: перукар (перукар – модельєр)
Тематичний план і програма з предмета ” Основи санітарії і гігієни “
Термін навчання – 2 роки (на базі 11 класів)
Кількість годин – 68
№
п/п |
Теми |
Кількість годин |
|
Всього | З них ЛПР | ||
1 | Вступ. Особиста гігієна учнів і гігієна харчування | 2 | – |
2 | Відомості про анатомію та фізіологію шкіри, волосся | 7 | |
3 | Особиста гігієна учнів і гігієна харчування | 2 | |
4 | Відомості про мікробіологію | 6 | – |
5 | Відомості про епідеміологію | 6 | – |
6 | Хвороби шкіри, волосся, нігтів та їх профілактика | 6 | 1 |
7 | Гігієна і санітарія виробництва | 2 | – |
8 | Особливості надання першої допомоги в перукарні. | 3/34 | 2/3 |
9 |
Значення дотримання санітарних норм і правил при виконанні перукарських послуг |
1 | – |
10 | Гігієнічні вимоги до перукарського обслуговування при різних видах робіт | 6 | |
11 | Державні санітарні правила та норми для перукарень різних типів | 4/11 | |
12 | Санітарія та гігієна на виробництві | 1 | |
13 | Санітарно-гігієнічні вимоги до підприємств побутового обслуговування населення | 4 | |
14 | Дезинфекція та інфекційний контроль | 4 | |
15 | Захворювання шкіри | 7/16 | |
16 | Законодавча та нормативна документація з санітарії та гігієни перукарської справи. | 3 | |
17 | Вивчення законодавчої та нормативної документації з санітарії та гігієни перукарської справи. | 4 | |
Всього годин: | 68 |
Тематичний план і навчальна програма з предмета
«Основи пласт анатомії та фізіології шкіри обличчя»
№ з/п | Тема | Кількість годин | |
Всього | З них на лабораторно-практичні роботи | ||
1. | Анатомія голови та шиї | 6 | 2 |
2. | Анатомія та фізіологія шкіри обличчя | 4 | |
3. | Фармакологія | 2 | |
4. | Дерматологія | 2 | |
5. | Шкіра та догляд за нею
|
2 | |
Всього годин: | 16 | 2 |
Тематичний план та навчальна програма з предмета «Матеріалознавство»
Термін навчання – 3 роки (на базі 9 класів)
Кількість годин – 107 годин
№
п/п |
Теми | Кількість годин | |
Всього |
З них ЛПР | ||
1 | Вступ. Основні завдання курсу “Матеріалознавство” | 2 | – |
2 | Вихідні матеріали для виготовлення парфумерно-косметичних товарів | 16 | 1 |
Дезинфікуючі та кровоспинні засоби | 4 | 1 | |
3 | Миючі засоби | 6 | 1 |
4 | Парфумерія | 6 | 1 |
5 | Засоби для догляду за шкірою | 6 | 1 |
6 | Засоби для догляду за волоссям | 11/51 | |
7 | Сучасні косметичні засоби для догляду за шкірою і волоссям | 4 | |
8 | Декоративна косметика | 10 | |
9 | Допоміжні матеріали | 4 | – |
10 | Зберігання матеріалів | 1 | |
11 | Стандартизація, сертифікація і контроль якості | 3/22 | – |
12 | Матеріали для виготовлення пастижерних виробів та доповнень | 2 | |
13 | Напрямки розвитку косметики для волосся | 2/4 | |
14 | Класифікація декоративної косметики за призначенням і рівнем якості | 2 | |
15 | Компоненти косметичної продукції | 4 | |
16 | Засоби для демакіяжу | 4 | |
17 | Засоби декоративної косметики | 16 | 2 |
18 | Рівні косметичної продукції | 2 | 1 |
19 | Інструменти та допоміжні матеріали | 2/30 | |
Разом: | 107 |
Тематичний план та навчальна програма з предмета «Матеріалознавство»
Термін навчання – 2 роки (на базі 11 класів)
Кількість годин – 111 годин
№
п/п |
Теми | Кількість годин | |
Всього |
З них ЛПР | ||
1 | Вступ. Основні завдання курсу “Матеріалознавство” | 2 | – |
2 | Вихідні матеріали для виготовлення парфумерно-косметичних товарів | 16 | 1 |
Дезинфікуючі та кровоспинні засоби | 4 | 1 | |
3 | Миючі засоби | 6 | 1 |
4 | Парфумерія | 6 | 1 |
5 | Засоби для догляду за шкірою | 6 | 1 |
6 | Засоби для догляду за волоссям | 11/51 | |
7 | Сучасні косметичні засоби для догляду за шкірою і волоссям | 4 | |
8 | Декоративна косметика | 10 | |
9 | Допоміжні матеріали | 4 | – |
10 | Зберігання матеріалів | 1 | |
11 | Стандартизація, сертифікація і контроль якості | 3/22 | – |
12 | Класифікація декоративної косметики за призначенням і рівнем якості | 2 | |
13 | Компоненти косметичної продукції | 4 | |
14 | Засоби для демакіяжу | 4 | |
15 | Засоби декоративної косметики | 16 | 2 |
16 | Рівні косметичної продукції | 2 | 1 |
17 | Інструменти та допоміжні матеріали | 2/30 | |
18 | Матеріали для виготовлення пастижерних виробів та доповнень | 2 | |
19 | Напрямки розвитку косметики для волосся | 2/4 | |
20 | Діагностика волосся. | 2 | |
21 | Напрямки моди в декоративній косметиці. | 2/4 | |
Разом: | 111 |
Тематичний план та навчальна програма з предмета „ Візажна справа”.
№ з/п | Тема | Кількість годин | |
Всього | З них на лабораторно-практичні роботи | ||
1. | Вступ | 4 | |
2. | Інструменти, пристосування, аксесуари. | 10 | 4 |
3. | Пластична організація обличчя | 8 | |
4 | Мистецтво макіяжу | 6 | 4 |
5. | Колір в макіяжі | 30 | 8 |
6. | Технологія виконання етапів макіяжу | 24 | 4 |
7. | Моделювання обличчя (морфологічна коррекція) | 22 | 4 |
8. | Види макіяжу | 35 | 6 |
Всього годин: | 139 | 30 |
Тематичний план і навчальна програма
з предмета “Перукарська справа”
професія- перукар(перукар-модельєр) на базі 9 класів
Кількість годин-298
№ п/п |
Тема |
Кількість годин |
|
Всього |
З них ЛПР | ||
І курс | |||
1 | Вступне заняття | 2 | |
2 | Історія перукарського мистецтва | 2 | |
3 | Інструмент та електрообладнання | 12 | |
4 | Підготовчі та заключні роботи | 2 | |
5 | Приміщення та обладнання перукарень | 4 | |
6 | Миття голови | 6 | 2 |
7 | Укладання волосся | 16 | 2 |
8 | Стрижка волосся | 40 | 2 |
9 | Завивка гарячим способом | 6 | |
10 | Фарбування волосся | 16 | 2 |
11 | Хімічна завивка волосся | 13/119 | 2/12 |
12 | Ознайомлення з кваліфікаційним рівнем перукаря ІІ класу | 2 | |
13 | Укладання волосся різними способами. | 8 | 2 |
14 | Базові моделі стрижки. | 30 | 2 |
15 | Гаряча завивка волосся локонами різних видів. | 4 | 2 |
16 | Різновиди хімічної завивки | 10 | 2 |
17 | Сучасні техніки фарбування волосся. | 16 | 4 |
18 | Базові модельні зачіски | 40/110 | 4/16 |
19 | Ознайомлення з кваліфікаційним рівнем перукаря І класу | 1 | |
20 | Масаж голови | 2 | 1 |
21 | Укладання волосся пальцями рук | 2 | |
22 | Сучасні чоловічі, жіночі та дитячі модельні стрижки | 6 | 2 |
23 | Гаряча завивка із застосуванням прогресивних інструментів | 2 | 1 |
24 | Прогресивні технології хімічної завивки волосся | 4 | 2 |
25 | Колорування волосся | 4 | 2 |
26 | Модельні зачіски різних типів. | 26/49 | 4/12 |
Всього годин: | 278 |
Тематичний план і навчальна програма
з предмета “Перукарська справа”
професія- перукар(перукар-модельєр) на базі 11 класів
Кількість годин-298
№ п/п |
Тема |
Кількість годин |
|
Всього |
З них ЛПР | ||
І курс | |||
1 | Вступне заняття | 2 | |
2 | Історія перукарського мистецтва | 2 | |
3 | Інструмент та електрообладнання | 12 | |
4 | Підготовчі та заключні роботи | 2 | |
5 | Приміщення та обладнання перукарень | 4 | |
6 | Миття голови | 6 | 2 |
7 | Укладання волосся | 16 | 2 |
8 | Стрижка волосся | 40 | 2 |
9 | Завивка гарячим способом | 6 | |
10 | Фарбування волосся | 16 | 2 |
11 | Хімічна завивка волосся | 13/119 | 2/12 |
12 | Ознайомлення з кваліфікаційним рівнем перукаря ІІ класу | 2 | |
13 | Укладання волосся різними способами. | 8 | 2 |
14 | Базові моделі стрижки. | 30 | 2 |
15 | Гаряча завивка волосся локонами різних видів. | 4 | 2 |
16 | Різновиди хімічної завивки | 10 | 2 |
17 | Сучасні техніки фарбування волосся. | 16 | 4 |
18 | Базові модельні зачіски | 40/110 | 4/16 |
19 | Ознайомлення з кваліфікаційним рівнем перукаря І класу | 1 | |
20 | Масаж голови | 2 | 1 |
21 | Укладання волосся пальцями рук | 2 | |
22 | Сучасні чоловічі, жіночі та дитячі модельні стрижки | 6 | 2 |
23 | Гаряча завивка із застосуванням прогресивних інструментів | 2 | 1 |
24 | Прогресивні технології хімічної завивки волосся | 4 | 2 |
25 | Колорування волосся | 4 | 2 |
26 | Модельні зачіски різних типів. | 26/49 | 4/12 |
27 | Ознайомлення з кваліфікаційним рівнем перукаря-модельєра | 1 | |
28 | Персоніфікація та розроблення сучасних моделей стрижок | 3 | 2 |
29 | Гаряча завивка волосся з урахуванням індивідуальних особливостей людини. | 3 | 2 |
30 | Розробка та моделювання зачісок | 5 | 3 |
31 | Розробка креативних способів фарбування волосся | 8/20 | 6 |
Всього годин: | 298 |
Тематичний план і програма
з предмета “Основи галузевої економіки і підприємництва”
Кількість годин – 34
№з/п | тема | Кількість годин | |
всього | З них практичних | ||
1. | Галузева структура економіки України. | 2 | |
2. | Структура та механізм функціонування ринкової економіки. | 2 | |
3. | Основи підприємницької діяльності. | 2 | |
4. | Підприємство, як організаційна основа бізнесу. | 2 | |
5. | Основи організації управління підприємством. | 2 | |
6. | Кадри підприємств і продуктивність праці. | 2 | |
7. | Виробнича діяльність підприємницьких структур. Ефективність використання виробничих фондів. | 6 | 2 |
8. | Оплата праці та забезпечення соціальних гарантій в умовах ринкової економіки. | 3 | 1 |
9. | Фінансова база підприємств сфери послуг. | 6 | 2 |
10. | Реформування економіки на сучасному етапі. | 1 | |
11. | Планування підприємницької діяльності. | 2 | |
12. | Фінанси та облік на підприємстві. | 4 | |
Всього годин: | 34 | 5 |