СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВИКЛАДАЧІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ДИСЦИПЛІН ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ТА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
№ з/п | П. І. П. | Дата народ-ження | Категорія, звання | Освіта | Спеціаліст за дипломом | Рік проходження курсів підвищ. квал-ї. |
1. | Дудар Лідія Володимирівна | 20.05.
1987р. |
Спеціаліст І категорії | Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського | Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання | 2015р. |
2. | Решетнік Ольга Олексіївна | 04.12.
1980р. |
Спеціаліст | Вінницький торгівельно-економічний інститут | Облік і аудит | 2016р. |
3. | Петров Дмитро Володимирович | 27.07.
1973р. |
Вища категорія, старший викладач | ВНТУ, Тернопільська академія народного господарства | Економіст | 2015р. |
4. | Побережник Сергій Сергійович | 17.07.
1987р. |
Спеціаліст ІІ категорії | Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського | Педагогіка і методика середньої освіти. Географія, біологія | 2014р. |
5. | Осадчук Валентина Григорівна | 04.09.
1968р. |
Спеціаліст І категорії | Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського | Математика, фізика | 2015р. |
6. | Кравчук Олена Миколаївна | 10.07.
1989р. |
Спеціаліст ІІ категорії | Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського | Педагогіка і методика середньої освіти. Математика, фізика | 2015р. |
7. | Віштал Лілія Броніславівна | 10.05.
1968р. |
Вища категорія | Вінницький державний педагогічний університет ім. Островського | Математика, фізика | 2013р. |
8. | Сафронов Тарас Костянтинович | 12.04.
1974р. |
Спеціаліст І категорії | Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського | Фізичне виховання | 2013р. |
9. | Каплінський Роман Станіславович | 02.12.
1984р. |
Спеціаліст ІІ категорії | Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського | Педагогіка і методика середньої освіти. Фізичне виховання | 2017р. |
ПРОБЛЕМИ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ ПЕДАГОГИ
№ з/п | П. І. П. | Проблема |
1. | Дудар Лідія Володимирівна | Розвиток навчальних зв’язків предмету «Інформатика» та «Інформаційні технології» з професією, яку здобувають учнів в навчальному закладі |
2. | Решетнік Ольга Олексіївна | Розвиток навчальних зв’язків предмету «Інформатика» та «Інформаційні технології» з професією, яку здобувають учнів в навчальному закладі |
3. | Петров Дмитро Володимирович | Активізація роботи учнів на уроках правових дисциплін з використанням ІТ |
4. | Побережник Сергій Сергійович | Впровадження інноваційних технологій на уроках географії, біології та хімії |
5. | Осадчук Валентина Григорівна | Підвищення якості освіти та її результативності шляхом впровадження сучасних освітніх технологій |
6. | Кравчук Олена Миколаївна | Формування міжпредметних зв’язків на уроках фізики |
7. | Віштал Лілія Броніславівна | Удосконалення уроку – основна форма навчання і виховання учнів шляхом впровадження ІПТ |
8. | Сафронов Тарас Костянтинович | Використання здоров’язбережних технологій на уроках фізичної культури |
9. | Каплінський Роман Станіславович | Виховання здорового способу життя на уроках фізичного виховання |
СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВИКЛАДАЧІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ДИСЦИПЛІН СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
Методична комісія загальноосвітніх дисциплін суспільно-гуманітарного циклу – це молоді, талановиті, творчі викладачі, які забезпечують викладанння таких предметів як українська мова, українська література, зарубіжна література, іноземна мова, історія, людина і світ, художня культура, правознавство.
Сучасний висококваліфікований працівник, окрім досконалого володіння професійними уміннями та навичками, повинен бути всесторонньо розвиненим, комунікабельним, мобільним, адже майбутній роботодавець зацікавлений у фахівцеві, який:
– вміє думати самостійно та вирішувати різноманітні проблеми, тобто застосовувати знання, отримані в процесі навчання;
– володіє критичним та творчим мисленням;
– володіє багатим словниковим запасом, який базується на вмінні застосовувати його адекватно до ситуації, глибокому знанні вивченого матеріалу з можливістю і бажанням його використання;
- вміє здобувати нові знання, тобто здатний до самоосвіти.
На формування саме такого молодого працівника спрямовують свою діяльність викладачі методичної комісії, адже майбутнє – за креативними, сучасними, талановитими, творчими!
СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВИХОВАТЕЛІВ
№ з/п | П. І. П. | Дата народ-ження | Категорія, звання | Освіта | Спеціаліст за дипломом | Рік проходження курсів підвищ. квал-ї. |
1. | Зінькова Наталія Іванівна | 22. 07. 1960 р. н. | Спеціаліст I категорії | Повна вища Вінницький державний педагогічний інститут | Фізичне виховання | Січень 2016 року. |
2. | Вихованець Галина Василівна | 21. 08. 1951 р. н. | Спеціаліст I категорії | Повна вища Київський технологічний інститут легкої промисловості | Технологія швейних виробів | Січень 2016 року. |
3. | Кублій Ірина Миколаївна | 18. 05. 1968 р. н. | Спеціаліст II категорії | Повна вища Вінницький державний педагогічний інститут | Фізичне виховання | Вересень 2012 року. |
4. | Щербина Юлія Анатоліївна | 06.08. 1989 р. н. | Спеціаліст | Повна вища Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського | Природно-географічний | |
5. | Овчаренко Лариса Григорівна | 18.07. 1955 р. н. | Спеціаліст | Середня загальноосвітня | Січень 2016 року. | |
6. | Ласкавчук Віра Михайлівна | 17.07. 1948 р. н. | Спеціаліст II категорії | Технічна, Вітебський індустріально-педагогічний технікум | Швейне виробництво | Січень 2016 року. |
7. | Ванжула Анастасія Олександрівна | 08. 09. 1986 р. н. | Спеціаліст II категорії | Повна вища Вінницький соціально-економічний інститут | Психологія | Грудень 2012 року. |
8. | Дудар Олена Володимирівна | 22. 06.1991 р. н. | Спеціаліст | Повна вища Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського | Трудове навчання |
ПРОБЛЕМИ НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ ВИХОВАТЕЛІ
№ з/п | П. І. П. | Проблема |
1. | Зінькова Наталія Іванівна | Поведінка учня – результат його праці, мислення, навчання, самореалізації. |
2. | Вихованець Галина Василівна | Виховання особистості, всебічного розвитку залучення до волонтерської діяльності. |
3. | Кублій Ірина Миколаївна | Шляхи забезпечення всебічного розвитку учнів у позакласній виховній роботі. |
4. | Щербина Юлія Анатоліївна | Сприяння розвитку особистості учня із застосуванням індивідуального підходу та інноваційних засобів. |
5. | Очаренко Лариса Григорівна | Позитивне значення толерантності у формуванні цілісної особистості молодої людини. |
6. | Ласкавчук Віра Михайлівна | Відродження духовних та національних традицій. |
7. | Дудар Олена Володимирівна | Формування духовних цінностей, здорового способу життя та моральних якостей в учнів. |