Завершували конкурс творчої майстерності складні роботи учні виконані у техніці боді-арт . Ознайомитись, вивчити та відтворити особливості роботи художників в стилі кубізм – це було не легке завдання.

Кубізм (фр. cubismе, cube – куб) – напрямок у французькому мистецтві 1900-1910-х, початок якому поклала сумісна праця Пабло Пікассо та Жоржа Брака, авангардна течія в образотворчому мистецтві початку XX століття, яка передувала абстрактному мистецтву.

Отцями кубізму вважають Ж.Брака і П.Пікассо, до яких згодом приєдналися Фернан Леже, Робер Делоне, Хуан Грис та інші. Слово “кубізм”  виникло у 1908 році. Існує історія про те, як Матіс побачивши картину Брака “Будинок школярів у Естаке”, сказав, що вона нагадує йому зображення кубиків. У тому ж році в журналі “Жіль Блаза” критик Луї Воксель говорить про живопис Брака, як про зображення кубів. Так глузливий жарт Матіса перетворився на назву нової школи.

«Сезанівський кубізм» — застосування в структурі малюнку простих геометричних форм (переважно трикутників), з яких формуються предмети, які виразно знаходять подібність із реально існуючими; у кольоровій гамі переважають також «сезанівські» тони, щоправда більш «розмиті» — зелений та його відтінки (від салатового до брунатного), коричневий (болотяний), ліловий.

«Аналітичний кубізм» — предмети або особи поділяються на геометричні форми (зазвичай велике число маленьких, переважно трикутників); межі і обриси предметів/осіб розмиті і нечіткі.

«Синтетичний кубізм» — носить декоративний і контрастний характер, близький до символізму; переважно зображувані предмети (музичні інструменти, посуд, різні прилади та пристосування, наприклад люльки для паління тощо) мають дещо спільне з реальними предметами, але водночас фактично є алегорією до якихось понять, настроїв, ситуацій тощо.

Кубізм мав бути мистецтвом, яке, за словами Пабло Пікассо, відтворює світ не таким, яким його бачить митець, а таким, яким він його мислить. Шляхом розкладання всіх предметів і форм на прості геометричні фігури та їх перекомбінування відповідно до задуму митця кубісти сподівалися прийти до створення інтелектуального й аналітичного живопису, здатного розкривати структуру речей і їхню внутрішню сутність, виражати «константи буття», підніматися до рівня вимог сучасності, входити в неї і сприяти її перебудові.

Бурхливими оплесками вітали незвичні роботи майбутніх візажистів всі присутні в переповненому залі Вінницького центру ПТО технологій та дизайну. Оживали картина Пікассо. Малєвіча, Брака та сучасного фантастичного художника , фотографа , графіка та режисера Патріса Мурчіано.

І знову на сцену запрошують переможців:

1 місце – Вознюк Наташа, П-15-15, модель – Камінська Анна, Продан Андрій.

2 місце –Данилюк Руслана, П-17-15, модель Кушпіта Олена.

3 – місце –Лебідь Анна, П-16-15, модель Мельничук Вікторія.

3 – місце –Мержвінська Анна, П-17-15, модель Шарамко Яна.

Щасливі та задоволені учні фотографувалися з моделями і приймали  подарунки від представників учнівського профкому де головує досвідчений майстер виробничого навчання з професії перукар – Коновалова Н.С. Велику роботу, під керівництвом старшого майстра Дзісь Н.С. , провели майстри виробничого навчання груп перукарів: Сафронова І.С., Ташлицька М.А., Сидорук Н.С., Матусевич Я.А., Горбенко В.Я.

Не забули подякувати і викладачам з спеціального малювання  та візажної справи: Анікієнко М.А., Чорноус Л.Л., Юкальчук Л.П. , які підготували і провели цей конкурс.

Бажаємо Всім нових творчих злетів та натхнення в оволодінні професійною майстерністю з професії перукар-модельєр візажист, ку можна здобути у Вінницькому центрі ПТО технологій та дизайну.

2 thoughts on “Завершували конкурс творчої майстерності складні роботи учні виконані у техніці боді-арт . Ознайомитись, вивчити та відтворити особливості роботи художників в стилі кубізм – це було не легке завдання.

  1. Діана

    Скільки є ще вільних місць?

Написати коментар to Діана Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *